Στις 18-5-2024, οι μαθητές της Ε΄ τάξης μαζί με τους γονείς τους και τους εκπαιδευτικούς επισκέφθηκαν το Πολυκεντρικό Μουσείο Αιγών, το Μουσείο Βασιλικών Τάφων και την Ιερά Μονή Παναγίας Σουμελά.




Στις 18-5-2024, οι μαθητές της Ε΄ τάξης μαζί με τους γονείς τους και τους εκπαιδευτικούς επισκέφθηκαν το Πολυκεντρικό Μουσείο Αιγών, το Μουσείο Βασιλικών Τάφων και την Ιερά Μονή Παναγίας Σουμελά.



