Εκδομή στη Βεργίνα

Στις 18-5-2024, οι μαθητές της Ε΄ τάξης μαζί με τους γονείς τους και τους εκπαιδευτικούς επισκέφθηκαν το Πολυκεντρικό Μουσείο Αιγών, το Μουσείο Βασιλικών Τάφων και την Ιερά Μονή Παναγίας Σουμελά.

Ξενάγηση στο Πολυκεντρικό Μουσείο Αιγών

Ξενάγηση στο Πολυκεντρικό Μουσείο Αιγών