« Κάθε σταγόνα μετράει»

Στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης, οι μαθητές της Δ΄ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν σε δημιουργική δραστηριότητα τηλεοπτικής εκπομπής ( κατόπιν γονικής άδειας ) και προβολή της στις υπόλοιπες τάξεις του σχολείου, ενισχύοντας την περιβαλλοντική συνείδηση και επικοινωνία των μαθητών. Η συγκεκριμένη δράση υλοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του β΄ τριμήνου.