Στις 26 και 27 Μαΐου φιλοξενήσαμε στο σχολείο μας τον αντιπρόσωπο της ομοσπονδίας αντισφαίρισης Ελλάδας, ο οποίος ανέλαβε να μυήσει τους μαθητές και μαθήτριες όλων των τάξεων στα μυστικά του tennis. Οι μαθητές έμαθαν τους κανόνες του αθλήματος και στη συνέχεια έπαιξαν με τους συμμαθητές τους.


