Συλλογικός Προγραμματισμός και Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας για το Σχ. Έτος 2022 – 2023

Διαβάστε περισσότερα “Συλλογικός Προγραμματισμός και Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας για το Σχ. Έτος 2022 – 2023”

Εκδρομή στη Δωδώνη

Την Πέμπτη 08/06/2023 οι μαθητές της Δ’ τάξης του σχολείου μας γνώρισαν από κοντά τον Αρχαιολογικό χώρο της Δωδώνης, ενός από τα πιο ξακουστά ιερά-μαντεία της αρχαιότητας.

Επίσης οι περισσότεροι μαθητές είδαν για πρώτη φορά από κοντά ένα αρχαίο ελληνικό θέατρο. Ξεναγήθηκαν στον χώρο από τους εκπαιδευτικούς τους και απόλαυσαν την ομορφιά του τοπίου.

Το ταξίδι στον χρόνο ήταν μία υπέροχη εμπειρία.

Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί:

Όλγα Ευαγγελάτου

Παρασκευή Ρισβάνη

Αντιγόνη Σφαιροπούλου

Άννα Μυλωνά

 

Παρουσίαση Βιβλίου “Η Ομορφιά της ψυχής ενός γίγαντα”

Στα πλαίσια των δράσεων της βιβλιοθήκης, καλέσαμε τον κ. Νικόλαο Ντούγια και παρουσίασε το βιβλίο του “Η ομορφιά της ψυχής ενός γίγαντα”.

Διαβάστε περισσότερα “Παρουσίαση Βιβλίου “Η Ομορφιά της ψυχής ενός γίγαντα””

Παιδιά ας μιλήσουμε για το Περιβάλλον και την Ανακύκλωση

Ολοκληρώνοντας το Πρόγραμμα για την ανακύκλωση και το περιβάλλον τα παιδιά της Δ΄ τάξης του σχολείου μας παρουσίασαν στους συμμαθητές τους τα αποτελέσματα της δράσης με μία όμορφη θεατρική παράσταση και ένα κόμικ που δημιούργησαν στο μάθημα των ΤΠΕ. Επίσης, τραγούδησαν, παρουσίασαν το βιβλίο που δημιούργησαν και πέρασαν το μήνυμα της προστασίας του περιβάλλοντος και της ανακύκλωσης.

Διαβάστε περισσότερα “Παιδιά ας μιλήσουμε για το Περιβάλλον και την Ανακύκλωση”

Εκδρομή στο Ναύπλιο

Στις 26 έως 28 Μαΐου 2023 οι εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές της ΣΤ΄ τάξης διέμειναν στο Τολό και επισκέφτηκαν τις Μυκήνες, την Επίδαυρο και το Ναύπλιο.

Διαβάστε περισσότερα “Εκδρομή στο Ναύπλιο”

Η αλφαβήτα της αγάπης

Στα πλαίσια του μαθήματος των Θρησκευτικών οι μαθητές του Γ1, αφού διάβασαν από το βιβλίο τους το κείμενο με τίτλο «Η αλφαβήτα της αγάπης» της Γαλάτειας Σουρέλη, συζήτησαν με ποιους τρόπους μπορούμε να σώσουμε τον πλανήτη μας και τους εικονογράφησαν σε ομάδες.

Διαβάστε περισσότερα “Η αλφαβήτα της αγάπης”

Διά Βίου Άθληση στο φυσικό περιβάλλον

Συνεχίζοντας το πρόγραμμα “Διά Βίου Άθληση στο φυσικό περιβάλλον” η ΣΤ’ τάξη σε συνεργασία με το ΚΠΕ Κόνιτσας πραγματοποίησε πεζοπορία που ξεκίνησε από το χωριό Βίτσα Ζαγορίου και κατέληξε στο χωριό Κήποι Ζαγορίου.

Διαβάστε περισσότερα “Διά Βίου Άθληση στο φυσικό περιβάλλον”

Ξενάγηση στο ΠΕΑΚΙ και στον Ναυτικό Όμιλο

Στα πλαίσια των δράσεων διάχυσης καλών πρακτικών, οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης γνώρισαν τις αθλητικές εγκαταστάσεις του ΠΕΑΚΙ Ιωαννίνων και ξεναγήθηκαν στον Ναυτικό Όμιλο από Ολυμπιονίκη και Παγκόσμιο Πρωταθλητή Κωπηλάτη.

Διαβάστε περισσότερα “Ξενάγηση στο ΠΕΑΚΙ και στον Ναυτικό Όμιλο”