Την Τρίτη 12-05-2026,στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας υλοποιήθηκε το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «Mobilities for EU», για τους μαθητές της Ε΄ τάξης του 18ου Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων. Το πρόγραμμα στοχεύει στην προώθηση βιώσιμων λύσεων αστικής κινητικότητας, στην ευαισθητοποίηση μαθητών, οικογενειών, κοινού και στην ανάπτυξη πρακτικών δεξιοτήτων για μια πιο πράσινη και φιλική προς το περιβάλλον πόλη. Μέσα από το έργο, προωθήθηκαν δράσεις που συνδυάζουν εκπαίδευση, δημιουργικότητα και βιώσιμη εμπειρία. Παρόντες στη υλοποίηση ήταν ο αντιδήμαρχος αναπτυξιακού σχεδιασμού και ψηφιακής διακυβέρνησης κ. Θωμάς Γιωτίτσας, η κ. Παπαγεωργίου υπεύθυνη του προγράμματος, η διευθύντρια και οι εκπαιδευτικοί.
Διαβάστε περισσότερα “Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «Mobilities for EU»”























































































