Εκδομή στη Βεργίνα

Στις 18-5-2024, οι μαθητές της Ε΄ τάξης μαζί με τους γονείς τους και τους εκπαιδευτικούς επισκέφθηκαν το Πολυκεντρικό Μουσείο Αιγών, το Μουσείο Βασιλικών Τάφων και την Ιερά Μονή Παναγίας Σουμελά.

Διαβάστε περισσότερα “Εκδομή στη Βεργίνα”

Το σχολείο μας στον Διεθνή Ποδηλατικό Γύρο Ελλάδας

Το σχολείο μας, στο πλαίσιο των δράσεων του Διεθνούς Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας, συμμετείχε στις παράλληλες αθλητικές δραστηριότητες που διοργάνωσε η Οργανωτική Επιτροπή Διοργανώσεων Ποδηλασίας – CyclingGreece σε συνεργασία με τον Δήμο Ιωαννιτών. Συγκεκριμένα, την Παρασκευή 24/04/2026, οι μαθητές της ΣΤ τάξης συμμετείχαν σε ανοιχτή εκδήλωση σε μία ειδική διαμορφωμένη πίστα δεξιοτεχνίας στις εγκαταστάσεις του Πανηπειρωτικού Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ιωαννίνων (Π.Ε.Α.Κ.Ι.) στη Λιμνοπούλα, όπου είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν καλύτερα το άθλημα της ποδηλασίας. Επιπρόσθετα, την Τρίτη 05/05/2026 οι μαθητές της Ε΄ τάξης επισκέφθηκαν την πλατεία Μαβίλη, για να υλοποιήσουν ποδηλατικές δράσεις και διάφορα διαδραστικά – εκπαιδευτικά παιχνίδια σχετικά με το θέμα.

Διαβάστε περισσότερα “Το σχολείο μας στον Διεθνή Ποδηλατικό Γύρο Ελλάδας”

Επίσκεψη στο χάνι του Εμίν Αγά

Οι μαθητές της Γ τάξης στις 26/2/2026 στα πλαίσια εορτασμού της απελευθέρωσης της πόλης μας επισκέφτηκαν το χάνι του Εμίν Αγά (πολεμικό μουσείο). Περιηγήθηκαν στο τότε στρατηγείο και ενημερώθηκαν από τους αρμόδιους για τα γεγονότα εκείνης της εποχής.

Διαβάστε περισσότερα “Επίσκεψη στο χάνι του Εμίν Αγά”

Μαθαίνω για την ανακύκλωση

Οι μαθητές της Γ΄ τάξης στις 7/11/2025 επισκέφτηκαν το πάρκο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και ανταποδοτικής ανακύκλωσης της πόλης μας. Παρακολούθησαν ένα πολύ ενδιαφέρον πρόγραμμα και ανακύκλωσαν οι ίδιοι πολλές συσκευασίες.

Διαβάστε περισσότερα “Μαθαίνω για την ανακύκλωση”

Το σχολείο του δάσους

Οι μαθητές της Γ΄ τάξης σε συνεργασία με το ΚΕΠΕΑ Πραμάντων υλοποίησαν το περιβαλλοντικό πρόγραμμα «Το σχολείο του δάσους» στις 20/10/2025. Τα παιδιά περπάτησαν στα μονοπάτια του δάσους στα Λάζαινα, χάρηκαν τη φύση και γνώρισαν πολλά μυστικά της.

Διαβάστε περισσότερα “Το σχολείο του δάσους”

Η Κόνιτσα και τα Γεφύρια της

Στις 21 – 10 – 2025 οι μαθητές του Ε΄1 και του Ε΄2 τμήματος συμμετείχαν στο περιβαλλοντικό πρόγραμμα με τίτλο: «Η Κόνιτσα και τα Γεφύρια της» που διοργανώνει το ΚΕΠΕΑ Κόνιτσας. Οι μαθητές επισκέφτηκαν το ΚΕΠΕΑ Κόνιτσας  και περιηγήθηκαν στα γεφύρια της Κόνιτσας και της Κλειδωνιάς.

Διαβάστε περισσότερα “Η Κόνιτσα και τα Γεφύρια της”

Επίσκεψη στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Θεόδωρος Παπαγιάννης και στην Ιερά Μονή Παναγίας Τσούκας

Οι μαθητές της Δ’ τάξης μαζί με τις δασκάλες τους επισκέφθηκαν το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Θεόδωρος Παπαγιάννης και την Ιερά Μονή Παναγίας Τσούκας στο Ελληνικό Ιωαννίνων.

Διαβάστε περισσότερα “Επίσκεψη στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Θεόδωρος Παπαγιάννης και στην Ιερά Μονή Παναγίας Τσούκας”

Επίσκεψη της ΣΤ΄ τάξης στην Αθήνα

Στις 24 – 26 Ιανουαρίου του 2025 οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης επισκέφθηκαν την Αθήνα μαζί με γονείς και εκπαιδευτικούς. Είδαν από κοντά τη Βουλή των Ελλήνων, ξεναγήθηκαν στο χώρο της Ακρόπολης και στο Μουσείο, το κέντρο πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, το Πλανητάριο και παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση «Οι Άθλιοι» του Βίκτορα Ουγκό στο ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού.

Διαβάστε περισσότερα “Επίσκεψη της ΣΤ΄ τάξης στην Αθήνα”

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Κωστήτσι

Η ΣΤ΄ τάξη πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Κωστήτσι Ιωαννίνων, στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος «Εν Σώματο Υγιεί», το οποίο πραγματοποιεί το ΚΕΠΕΑ Πραμάντων.

Διαβάστε περισσότερα “Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Κωστήτσι”

Εκδρομή Στη Βεργίνα από την Ε΄ τάξη

Στις 22-5-2024, οι μαθητές της Ε΄ τάξης μαζί με τους γονείς τους και τους εκπαιδευτικούς επισκέφθηκαν το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας στη Μηλιά Γρεβενών, το Πολυκεντρικό Μουσείο Αιγών, το Μουσείο Βασιλικών Τάφων και το Ανάκτορο.

Διαβάστε περισσότερα “Εκδρομή Στη Βεργίνα από την Ε΄ τάξη”