Η τρίτη συνάντηση των σχολείων περιελάμβανε το διαγωνισμό για τη δημιουργία λογότυπου. Στα πλαίσια του μαθήματος των καλλιτεχνικών αναλύθηκαν τα βασικά χαρακτηριστικά ενός επιτυχημένου λογότυπου.
- Να δίνει το κατάλληλο μήνυμα
- Να τραβάει τη προσοχή
- Να είναι αναγνωρίσιμο
- Να είναι πρωτότυπο
- Να είναι αισθητικά άρτιο
- Να έχει αντοχή στο χρόνο
- Να μπορεί να αναπαραχθεί σε διάφορα οπτικά μεγέθη
Οι μαθητές του σχολείου έπειτα από πειραματισμούς με τεχνικές και μέσα, σχεδίασαν ο καθένας από ένα λογότυπο. Τα τρία καλύτερα λογότυπα της κάθε χώρας τέθηκαν σε ψηφοφορία και οι ίδιοι οι μαθητές επέλεξαν αυτό που θα εκπροσωπούσε τη χώρα τους. Πριν από τη συνάντηση της Ιταλίας, κάθε σχολείο κοινοποίησε το λογότυπό του στα υπόλοιπα σχολεία, και οι μαθητές ψήφισαν το καλύτερο από τα λογότυπα των άλλων χωρών (δεν μπορούσαν να ψηφίσουν για το λογότυπο της χώρας τους). Στη συνάντηση της Ιταλίας οι εκπρόσωποι των χωρών παρουσίασαν τη διαδικασία δημιουργίας των λογοτύπων καθώς και τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας της χώρας τους. Τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα ανέδειξαν το ελληνικό λογότυπο ως νικητή του διαγωνισμού. Το ελληνικό λογότυπο χρησιμοποιείται από ?δω και στο εξής ως το επίσημο λογότυπο του προγράμματος.
Ακολουθούν φωτογραφίες από τη δραστηριότητα αυτή. Οι μαθητές του σχολείου δημιουργούν τα λογότυπά τους:
{gallery}2013-03_comenius_working{/gallery}
Λογότυπα των μαθητών της Γ΄ και Δ΄ τάξης:
{gallery}2013-03_comenius_cdlogos{/gallery}
Λογότυπα των μαθητών της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης:
{gallery}2013-03_comenius_estlogos{/gallery}
Τα 3 λογότυπα που προκρίθηκαν στην τελική φάση για την ψηφοφορία των μαθητών:
Το λογότυπο που εκπροσώπησε το ελληνικό σχολείο στη συνάντηση της Ιταλίας:
Τα λογότυπα των άλλων χωρών:
{gallery}2013-03_comenius_otherlogos{/gallery}
Οι μαθητές ψηφίζουν το καλύτερο λογότυπο:
{gallery}2013-03_comenius_voting{/gallery}
|
Παράλληλα με τη δραστηριότητα του λογότυπου, οι μαθητές ασχολήθηκαν και με το μουσικό θέμα του DEPTH. Η δραστηριότητα αυτή δεν αποτελούσε παραδοτέα ύλη για την 3η συνάντηση των σχολείων, αλλά αποτέλεσε πρωτοβουλία του ελληνικού σχολείου, ως παράλληλη δραστηριότητα. Το τραγούδι ηχογραφήθηκε με τους μαθητές του σχολείου και διανεμήθηκε στα άλλα σχολεία, όπου έτυχε ευρείας εκτίμησης:
* Συντονιστές της δραστηριότητας αυτής είναι όλοι οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου.
** ΠΡΟΣΟΧΗ: Για τους συνδέσμους που οδηγούν έξω από την ιστοσελίδα του Σχολείου, το Σχολείο δεν είναι υπεύθυνο για το περιεχόμενο ή τη διαθεσιμότητα τους.